Sunday, October 4, 2015

Kendime meydan Okuyorum: Şekersiz Hayat Denemesi

Etrafta okuduğum onca yazı ve takip ettiğim blogların tümü şekerin zararlarından bahsediyorken ve her geçen gün daha çok kişi şekeri bıraktığını açıklıyorken bunu ben de bir deneyeyim dedim. Zaten kahve içmeyen, çayı da liseden beri şekersiz içen biriyim. Keke bayılırım, ama evimde fırın olmadığı için yapma imkanım yok (Neyse ki!). Velhasıl şu an evimde şeker bile yok. Tek zorlanacağım zaman pazar günkü nutellalı krep keyfi olur diye düşünerek bu işe giriştim. Yanılmışım dostlar!

Buna cumartesi günü karar verdiğimden pazar günü ilk sınavımı verecektim. Bugün nutellasız geçirdim ve kendimle gurur duydum! Hafta içinde de hiç tatlı yemedim. Şekersiz hayatımın 5. gününde olduğumu sanarken, şu ekmeğe bir bakayım dedim (Kendisi tam tahıllıydı oysa). Dıdım, şeker! Derken aldığım makarna sosunda da şeker olduğunu gördüm. En son yediğim fındıklı yoğurtta da şeker görünce "Buraya kadarmış" deyip, şekersiz hayat denemesini, "Ay zaten ben çok şeker yemiyorum" telkiniyle başka baharlara erteledim. Ekmeğimi de kendim yapacak kıvama gelmedim daha :(


Bu arada bu yoğurdu buranın BİM, A101'i sayılan Aldi'de buldum. O kadar çok Türk olduğunu sanmıyorum burada, o nedenle görünce şaşırdım. Tadı enfes!

No comments:

Post a Comment